torsdag 20 maj 2010

Lokalt oväder med elefantdroppar!

På hemvägen efter att jag tränat idag berättade pappa att det hade regnat något så kolossalt i Bredsand när han åkte in till stan för att hämta mig. Han hade knappt sett något för att sikten hade varit så dålig. I stan regnade det också när jag gick ut från gymmet, men inte alls så som han beskrev det som. Så när vi började närma oss Bredsand fick jag vara med om det pappa sa att han hade upplevt på vägen in. Vet inte om jag varit med om något värre regnväder efter vägen. Det riktigt dundrade av elefantdroppar på framrutan på bilen. Sikten var inte alls bra och vägbanan full av vatten. Riktigt trafikfarligt blev det på några få minuter. För efter några minuter var det över och vägen torr. Snacka om lokalt oväder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar