tisdag 4 maj 2010

Födelsedagsbarnet jag knappt träffade...

I en nyköpt randig klänning från ginatrico gick jag på kalas.

En liten tröttsam dag kan jag medge att det är idag. Somnade som en kubbad säl igår kväll i.a.f. (ursäkta uttrycket). Efter att ha sovit lite dåligt natten innan, tränat och sen varit på 19-års kalas där jag knappt fick träffa födelsedagsbarnet kan jag säga att jag var rätt slut som artist när jag kom hem.
Födelsedagsbarnet stängde nämligen in sig från omvärden på sitt rum hela kvällen med sin äldre bror, en kompis och en dator. Är det ett typiskt drag från en tonårskille? vet inte men kanske troligen...De visade sig endast en kort stund under fikat och jag fick knappt chans att säga grattis. Inte för att det gick någon större nöd på mig, där bland mina släktingar, fika och tv-tittande. Men jag tycker i.a.f. att det hör till att om man har födelsedagsbjudning att gratulanten uppehåller sig bland gästerna oavsett om man råkar vara tonårskille eller inte...


Måste visa min otroligt vackra blomma ''Lyckliga Lotta''. Jag har räknat till hela 27 utslagna blommor och 26 knoppar. Här är en bild tagen lite uppifrån från denna blomsterprakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar