fredag 23 april 2010

Gårdagens styling gör sig påmind och kalas-stök!

Håret känns fortfarande konstigt efter gårdagens styling. Skulle borsta igenom det i morse, men fick inte igenom det 1 mm ens med borsten. Dessutom såg det ut att bli elektriskt så jag gav upp. Skulle egentligen behöva tvätta det för att få bort det där hårda och sträva men vill vänta tills imorgon för annars kanske det bara blir elektriskt igen. Tvättade ju det två gånger igår, vilket kanske inte var så bra...

Imorgon kommer släkten på fika. Så idag ska det städas, dammsugas, torkas golv och plockas undan inför kalaset. Jag har bakat klart allt fika nu, haha vad jag tror i.a.f. Brukar för det ofta alltid sluta med att jag ändå kommer på någon sort i sista minuten. Jag lovar att visa bilder från kalaset imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar