måndag 8 mars 2010

Våfflor!

I går blev det släkt fika/middag med våfflor! Jag hade i.a.f. räknat med att det var middag. Samtidigt tänkte jag att när vi skulle äta lite senare så kanske de räknade det som fika. Mina funderingar kring om det var fika bekräftades när det serverades kaffe till. Då förstod jag att alla de andra redan ätit middag, vilket inte jag hade och de nöjde sig därför med två, tre våfflor. Jag åt fem stycken. Jag var ju riktigt hungrig när klockan började närma sig halv sju. Jag tog lugnt hem våffelätandet den här gången! =P

Jag och lille Olof äter våfflor!

Förmiddag/eftermiddag: Tränat på gymmet.
Ikväll: film igen med Petra framför brasan. Då ska vi se: Allt för min syster. Har länge velat se den filmen, så det ska bli spännande att se om vi tycker den är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar