onsdag 10 mars 2010

krångel

Har inte sovit speciellt mycket inatt. Kände mig helt enkelt rätt pigg igår när jag skulle lägga mig och sova. När man inte känner sig trött då, blir det lätt att man börja tänka på massa saker och det i sin tur gör att man inte alls kan slappna av. Sen började det blåsa ordentligt och det droppade på fönsterbläcket, det gjorde det verkligen inte lättare. Så från att jag la mig i sängen kl:23:20 till klockan 02:30 var jag helt enkelt klarvaken. Vred och vände på kuddar och försökte göra det så bekvämt det bara gick. Men jag kunde inte somna. Tillslut var jag tvungen att kliva upp ur sängen, kändes ju bara dumt att ligga kvar där. Efter att jag gjort en kortare vandring i sovrummet gjorde jag ett nytt försök att lägga mig och då tror jag att jag äntligen somnade.

Idag har jag därför känt mig lite off och omotiverad att göra något. Min kreativitet från gårdagen är helt enkelt borta. Som tur är brukar de sömnlösa nätterna inte vara många, för min del kanske det händer en gång i månaden. Har ibland fått för mig att det beror på fullmånen men det kan inte stämma den här gången. Hoppas att jag sover bättre inatt.

Förutom att jag varit trött idag så tycker jag att det mesta har krånglat. Internet kopplas ifrån hela tiden, det är snorhalt ute så jag vill helst inte bege mig ut, har råkat gjort en inställning på min digitalkamera som jag vill men kan inte få bort, hörde av mig på en lägenhet som redan var såld. Hmmm kunde ha varit en bättre dag idag...Men imorgon är det en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar