torsdag 25 mars 2010

Ett konstigt intresse!

Jag har ett väldigt konstigt intresse för något som jag tror de flesta tycker är rätt tråkigt att ens ägna sig en minut till att tänka på. Nämligen dammsugare. Då menar jag inte godbitarna som man äter, utan riktiga dammsugare som man använder när man ska städa upp dammråttorna. Ända sedan jag för första gången såg en sån där sladdlös, designad dammsugare med en löstagbar handdammsugare och i röd metalic blev jag blev helt såld på dem. Jag älskar dem! Nu kommer de också i alla dess härliga färger och fräcka modeller. Jag riktigt myser och drömmer när jag läser igenom reklamen där de visar de senaste modellerna. Jag till och med riktigt längtar tills jag får köpa min första dammsugare. Även andra sorters dammsugare, ja de mer traditionella modellerna finns det intresse för. Jag tycker helt enkelt att dammsugare är fina och spännande prylar! Haha, det måste nästan vara en idiotvarning på en sånt intresse...



Åt mina två sista skumbananer igår, trodde jag. Idag fick jag då en ny leverans med tjugo stycken. Haha, så det blev att doppa skumbananer i tet ikväll igen. Tur att man tränar några dagar i veckan annars skulle det inte alls vara bra. Men gott är det, det går inte att komma ifrån...Annars har jag tränat på gymmet idag, ätit rester av gårdagens lasagne, pratat med Petra om allt mellan himmel och jord (i två timmar), läst igenom reklamen, tittat på TV och nu sitter jag här framför datorn. Dagarna och veckorna går fort trots att man ibland inte tycker att man gör så mycket! Det är i.af. skönt att det har blivit ljusare på mornarna och kvällarna. Vi går mot en härlig årstid nu och det känns underbart att det är så. Solen har också varit framme några dagar, bara det gör att man känner sig piggare. Idag är det dock en mulen våffeldag. Det har inte blivit några våfflor för mig, de sparar jag till helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar