onsdag 10 oktober 2012

Som att gå upp på en scen! & Som i en godisaffär!

Det blev en fikadejt på Barista nu i eftermiddag med Mr D. Ja, "vi ska kika i spegeln tillsammans", hade han föreslaget! En mycket annorlunda men ack så fin liknelse på vår fika tillsammans idag! Mycket trevligt! Han är visst lika bra på att prata som jag, haha så det blev inte många tysta sekunder där! Jo, eller några blev det kanske ibland! ;) Samtidigt vill man ju veta så mycket om varandra också, så man måste ju prata! Haha, för hur gör man annars? =P

Den där känslan som man har innan man ska träffa någon är ju oslagbar! Ja, ungefär som när man ska gå upp på en scen med fullsatt publik! Allt ska vara perfekt! Skräckblandad förtjusning kanske man kan säga! Men jag älskar det samtidigt! Skulle inte alls ha något emot att få känna så varje dag! ;)

---------------------------
Gick sen förbi butiken Sköna Under och såg att det var rea där! Kunde därför inte motstå att titta in. Ni som inte vet vad det är för en butik kan jag berätta att det är som det hörs på namnet, en fin underklädesbutik  i Sundsvall. Och där finns alla tänkbara modeller och storlekar på underkläder. Ja, som att gå in i en godisaffär! Haha, men då var jag där utan sällskap såklart! Därifrån kom jag sen hem med en bh och ett par trosor. Mycket bra! En sväng in på Annelies för att kika på allt fint som finns där, blev det såklart också! =)

Men nu tackar jag för idag och tar sikte mot sängen! 

Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar