torsdag 11 oktober 2012

När det plötsligt finna på rean!

Efter gymmet idag bar det iväg till IKEA och Birsta City! Och det blev 1h på crosstrainern idag också! + mage, bröst och rygg. Efter middag på IKEA-restaurangen och stekt spetta med potatismos och två glas mjölk + kaffe, var det såklart fynd på IKEA som stod näst på tur!

Idag var både mamma och pappa med, och vi fick faktiskt fynda något alla tre! Pappa en blomma och mamma och jag varsin prydnadskudde (min är avlång där fodret som är randig i blått och vitt knäpps med knappar )! Tänkte att den kanske skulle kunna passa i soffan!

En sväng in på Birsta city blev det sen. Inne på Hemtex hade de 50% på massor av varor. Och när jag såg att det jag en längre tid spanat på, nu fanns på rean, så kändes det säkrast att det fick följa med hem nu! En ram och en ljusstake ska nu få en plats hemma! =)

Sprang också så trevligt på Therese inne på Birsta city, en gammal gymnasiekompis som också tränar för fullt på gym, men dock "lite" mer än jag! Riktigt kul att prata en stund! =)

--------------------------------
Haha, får väl se vem som får den äran att få plats i ramen?! ;)


Ha nu en fortsatt fin torsdagskväll alla ni! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar