torsdag 4 oktober 2012

Fest med sommartema!

Har förberett lite presenter till min väns/vänners 25-årsfest som är nu på lördag! ;) Lite pyssel har det därför fått blivit idag! Nu återstår det bara att slå in paketen i något fint papper och tillverka ett tjusigt födelsedagskort! Med andra ord, det roligaste av allt återstår! =)

Måste också ta mig en riktig funderare på vad jag ska ha på mig! Temat på festen är nämligen sommar med influenser från typ Hawaii! Så därför har jag nu kikat på lite sommarbilder och letat fram mina sommarkläder! Haha, burrr känns lite kallt nu i oktober! Men roligt ska det bli! Och jag tror det lutar åt ett gult linne med rosa hibiskus blommor som jag hittade längst in i byrålådan! Det känns i.a.f. mest sommar och Hawaii för mig! ;)

Här var det Gran Canaria och Plays del Inglés!

Trots att det är kanelbullens dag idag så har jag inte ätit en endaste kanelbulle! What? Haha, jag som så stort bakade bullar igår! Men de ligger fortfarande i tryggt förvar i frysen! =P

Har också pratat med Petra i sisådär en timme (det blev ett snabbt samtal den här gången)! =P

Imorgon ska jag göra något som jag aldrig gjort förut, nämligen gå och titta på en basketmatch. Det är Sundsvall Dragons herrar som spelar mot Uppsala kl: 19:04! Haha, spännande! En dambasket-match har jag däremot varit på en gång förut! =P

Ha en fortsatt fin torsdag alla ni! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar