onsdag 5 september 2012

Tekväll med Hanna! & Adopterat bort ett blomskott!

Riktig storm har det varit hela dagen lång. Hör också nu vad det tar i ordentligt ute. Lite städning och småplock inne har det fått blivit. Har också läst ikapp några tidningar sen jag var borta! ;)

------------------------------
Nu ikväll har Hanna varit hos mig.
Vi drack te och hade det som alltid jätte trevligt! Är ju så kul att träffas! Min lilla Ampellilja har också fått ett nytt hem! Jag har adopterat bort ett av mina blomskott nu ikväll alltså! =)

Och det bästa med den här årstiden är ju att en kopp te såhär på kvällen smakar ännu godare när man också får tända ljus till! ;)

Höstkopparna fick komma fram nu...
Men nu ska jag lägga mig och sova för att ladda inför träning på gymmet imorgon!

GOD NATT FINA NI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar