torsdag 6 september 2012

Ingen balansgång på smal brygga!

Har nästan precis kommit hem efter att ha gjort ett träningspass på Ester & Co och sen middag på MAX (haha, ja idag igen)...Men med ett nyckelhålsmärkt alternativ (kycklingburgare med sallad), så kan det inte vara helt onyttigt! =P Och tro det eller ej, men jag mötte samma personer från gymmet idag igen som jag mötte i tisdags på MAX, haha....

Vid ego där jag annars tränar håller de på med vägen utanför. Och det blir tydligen bara värre och värre för varje dag. Trodde de skulle vara rätt klara nu. Men idag var det ett stort och djupt dike som delade av precis hela vägen. En liten provisorisk bro hade de som man skulle balansera över på. Så tur att det har varit och är gratisveckor lite överallt nu. Jag har ju därmed kunnat välja på andra alternativ till träningen på ego, haha ja så man sluppit denna utmaning som balansgång på smal brygga! ;)

--------------------
Pappa var hit med min sovkudde, hade ju såklart glömt den hos mamma när jag sov där sist.
Kanske ingen hit att sova på prydnadskuddarna som jag annars har på sängen. Men faktiskt så har nattsömnen ändå varit galant de senaste nätterna. Annars brukar jag ju vara rätt kräsen med kuddar...

Skönt att middagen är avklarad nu. Det är bara lite frukt som fattas sen ikväll! =P

Ha en fortsatt fin torsdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar