lördag 15 september 2012

"Borta bra men hemma bäst!"

Efter att ha tränat på tre olika "gym" på tre veckor kan jag bara konstatera, "borta bra men hemma bäst!" Men jag tror det dock återstår ett gym till i stan innan alla är testade! ;)

Kanske är det där man en gång började som man känner bäst för?! Ja, vad vet jag?! Eller är det så att man vet vad man har, men inte vad man kanske får, om man nu skulle få för sig att byta gym?! Utbudet av bra maskiner gör i.a.f. sitt till. Haha, men att få plocka några gobitar från alla ställen, skulle därmed inte vara så dumt! ;)

Den här veckan har jag i.a.f. varit tillbaka på ego (mitt gym). Och det blev mitt tredje gympass den här veckan (idag ingick bl.a. 1h crosstrainer). Haha, så nu kanske jag kan ha helg med någorlunda gott samvete! =P

Ha nu en fortsatt trevlig lördagskväll fina ni!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar