onsdag 18 juli 2012

Tre flinande killar! & Min klocka!

Vaknar strax efter klockan åtta imorse av höga slammer och röster. När jag drar upp persiennena möter jag blickarna från tre flinande killar som står på gräsmattan utanför och tittar upp precis mot mitt fönster. Haha, himla tur att jag hade hunnit dragit på mig ett linne! Byggnadsställningarna till takbytet har visst börjats sättas upp nu (trodde det var först nästa vecka). Nu bor jag på tredje våningen och har i normala fall inte så värst insyn. Men från och med nu och några veckor framöver så har just det förändrats. Ja, för snart får man väl se folk spatsera precis utanför fönstret också!

Jag är riktigt nöjd över min klocka som jag köpte på Ur & Penn...


Foten och knät känns bättre idag så det verkar gå åt rätt håll i.a.f. Skönt det! Och jag tänker försöka vila så mycket som jag bara kan idag, så att jag kan träna imorgon. Kanske läsning kunde vara passande då?! När vi var på Rikards kalas fick jag ju låna jätte många böcker som jag länge velat läsa. Så jag har en hel del att välja på nu! =)

 Ha en fortsatt fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar