lördag 21 juli 2012

Gårdagens filmkväll med sushi!

Ja, nu är det bara att vänta på att den femte och sista twilight-filmen ska komma ut. Kanske blir det att se den på bio? Jag trodde väl aldrig att jag skulle tycka dessa filmer var så bra, så jag skulle längta efter att få se fortsättningen på varje film. Men så är det! Vi hade mycket trevligt och gott på vår filmkväll igår! Vi gjorde ju egen sushi, och det är faktiskt inte så svårt som man kan tro. Det som är mest tidskrävande är riset som ska kallna, men om man ser till att förbered det i god tid går det bra! Till filmen blev det också poppade popcorn! =P



Nämen är det inte jag i mina glasögon?! jag ser väl kanske inte alltför glad ut på den här bilden. Haha, ett riktigt pokerface faktiskt! Men det bjuder jag på! =P
Nu i eftermiddag väntas det träning. Giffarna spelar match och jag liftar därför med pappa, både till och från gymmet!

Ha nu en fortsatt fin lördag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar