tisdag 24 juli 2012

Den var bara min!

Efter blodprover på sjukhuset bar det iväg till Dollarstore. Men den här gången var det faktiskt inte min idé att vi skulle åka dit! Haha, tror det eller ej men det var pappas önskan! Kom i.a.f. ut därifrån med bl.a. en vit stränghylla (20kr), en såndär som man ska ha shampo och duschkräm på. Superbra ju!  

Sen blev det Birsta. Och inne på Indiska kunde jag fynda en vit skohylla för 199kr. Fatta vad glad jag blev när jag såg att det var halva reapriset på den nu! För, som jag har spanat på den. De satte först ner den till 399 kr från 699 kr. Och ett tag trodde jag att den tagit slut då. För just den vita skohyllan var borta när jag kikade på den i förra veckan. Men så idag stod den bara där. Och nu fanns det ingen tvekan, den var bara min!  =)

Önskar er alla en fortsatt fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar