måndag 18 juni 2012

Väljer det sistnämnda! & Sol+grus i stora lass!

Japanska kockknivar eller ett varmt och välkomnande bemötande? Jag väljer nog det sistnämnda. Haha, om man inte kan få båda?! Den trevliga och lättsamma stämningen där alla får möjlighet att ta lika stor plats (om man vill) är det jag värdesätter för en trevlig kväll då någon valt sällskapet med omsorg. Jag är fortfarande lika förvånad efter helgen. Haha, så jag tror det kommer bli svårt för vissa att stiga i grad hos mig. Men samtidigt kan man bara skratta åt allt och konstatera att trots att vi tillhör samma art är vi ibland så olika i våra beteenden.

---------------------------
Idag har dagen bjudit på sol "ute" på "balkongen". Ja, nästan så man blir förvånad när solen lyser ute nu. Har suttit där och njutit med en kopp kaffe, havreflarn och en tidning. Gäller som sagt att passa på att möta solen när den väl vill visa sig. Här utanför har 3 stora lass med grus lastats av. Undrar just vad det ska tänkas bli av det? Lite påfyllning av infarten skulle jag gissa på. Haha, ja mycket intressant att det händer något utanför fönstret =P

---------------------------
Imorgon ska pappa besikta bilen och då står Birsta + IKEA och väntar på mig/oss. Tänkte bl.a. kika om det finns något kvar på rean till mig! ;) Även sommarbuffén på IKEA-restaurangen ska provas. Det kommer bli en mamma, pappa, dotter-dag! Trevligt! Men som vanligt är det ett ärende till sjukhuset som står på schemat allra först. För efter en månad är det nu dags för blodprover igen. Imorgon blir det att kliva upp tidigt! =P

Ha en fortsatt fin dag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar