torsdag 14 juni 2012

Gick ju galant! & Loppis i all ära!

Hej hopp! Här sitter jag alldeles nytränad med en proteindrink i magen, medans maten gör sitt i köket. Gick ju galant att träna på gymmet. Kunde till och med köra benpressen som jag trodde skulle vara det svåraste nu när foten gjort så ont. Men idag känner jag inte mycket av det onda, och det är verkligen en stor kontrast till hur det har varit de senaste dagarna. Usch, det tar även på humöret när man blir mer begränsad än vanligt och dessutom ska ha ont. Men nu hoppas jag att det har gått över! =)

Vet faktiskt inte om jag har visat er hela min förvanlig av pallen som jag köpte för bara 20 kr på blåbergstippens återvinningscentral här i vintras när jag och Emelie var där. Och tänk vad lite vitfärg kan göra stor skillnad! Hihi, ja loppis i all ära! =)



Nu väntar maten!
 Ha en fortsatt bra torsdag alla ni! =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar