tisdag 24 april 2012

Shopping till högtidsdag! & Firandet fortsätter!

Turen ut till Birsta resulterade i en hel det shopping, hihi vilket jag visste att det skulle bli! Nya skor + en vit kofta/bolero stod först på inköpslistan. Båda sakerna behövs till kommande högtidsdag, som är om bara några veckor. Det är bröllop som jag är bjuden på! Jag som aldrig förut varit på ett "riktigt" bröllop, tycker det ska bli riktigt spännande. Och framförallt blir det, med all säkerhet en trevlig dag med mycket glädje! =)

Skor med klack (om så bara en liten), ballerinaskor, sandaler eller liknande, kan jag än så länge bara drömma om att kunna ha! Därför fick det bli dessa vita converse, med desto mer användning kommer jag nog få av dem sen!  =)
Den vita koftan/boleron från Rut m.fl. var lite svårfotad, så den får helt enkelt utebli just nu. Kanske kommer det i.st. en hel outfit när dagen för bröllopet är här! ;)

Mer saker fick jag också med mig hem! Det kändes mycket lyxigt att gå in på BodyShop och välja ut den här nya hudkrämen som doftar underbart. Och tack vare min födelsedagsrabatt på 100 kr, behövde jag endast betala 50 kr (ord. pris är 150 kr). Det gillas!

Svarta träningsstrumpor från Intersport för priset 50kr. Riktiga strumpor när man tränar är ju guld värt! Och nu var dessa till extra bra pris också!
På Dollarstore köpte jag dessa fina papptallrikar (tio-pack i varje) för bara 10kr st!  Och jag köpte två paket. Har sett dem förut, men nu kunde jag inte motstå dem! Haha, så nu är jag redo för nästa bjudning!

När jag sen kom hem hängde en fin presentpåse på min dörr! Vilken överraskning! Det var inte alls något som jag förväntade mig! Det var söta servetter med rosor (hihi, de matchar ju till tallrikarna!), en fin liten kruka, ett rosa värmeljus, ett vitt hjärta och en stor rosa ros som var inslaget i Cellofanpapper från butik Annelie! Tusen tack snälla Emma för allt det fina! Vi måste verkligen ta och träffas något här framöver! =)

På köksbordet har jag nu en bukett med rosor. Som medlem på Plantagen fick jag nämligen en bukett gratis för att jag fyller (fyllt) år! Man kunde välja mellan många olika färger. Jag valde dessa laxfärgade! Vilken fin födelsedagspresent! =) 
Och imorgon kommer blomsterbudet till mig! Hihi, och jag börjar ana vilken det kan vara ifrån! ;) Så firandet fortsätter!

GOD NATT alla ni! Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar