måndag 23 april 2012

Blommor som väntar! & Firande i dagarna tre!

Neeej, nu är mobilen tydligen konstig igen. Jag blir riktigt tokig på det här. I helgen verkade den ju bra! Och när den inte fungerar, ja då verkar alla vilja ha tag i mig. För bara idag är det ju tre olika personer som ringt  till mig ett x-antal gånger utan att komma fram. Och det var inte förrän nu som jag fick meddelande om det.

Ett meddelande på röstbrevlådan berättade nyss, att jag tydligen hade blommor som väntar på att bli utkörda till mig! Ett blomsterbud till mig!? Spännande, hihi vem kan det vara ifrån tro!? ;) Men så typiskt att mobilen ska vara såhär nu då. Får helt enkelt ringa dit imorgon...

-------------------------------
Nu till något annat! Idag har Annelie varit här på middag! Hihi, och en hel del surr som vanligt blev det! Mycket trevligt! Jag fixade det enkelt för mig och bjöd på matpajeran sedan gårdagens kalas. Så det blev pajbufé och sallad till middag. Kladdkaka med grädde och en kopp te/kaffe blev det till efterrätt! Jag blev gratulerad med en fin porslinburk med ett "knopplock". Burken var dekorarad runt med en grön rand  med vita rosor (hihi, förstår ni min baskrivning). Fick också en vit trätavla som det står ett budskap på: "Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara längre tid" Jätte tack för allt det fina! Måste nog ta och knäppa kort på det så ni får se! Så det blev firande i dagarna tre kan man säga!

Imorgon är det ett besök på sjukhuset som står på schemat. Sen måste jag till Birtsa och in på Body Shop. Har ju som medlem där fått presentkort på 100 kr för att jag fyller år. Och det måste ju såklart utnyttjas! Riktigt kul ska det bli att få välja ut något därifrån! Vilken underbar present!

Slänger in ett till kort från i lördags! Kanske inte den bästa bildkvalitén men jag tycker det är fint!
Ha en fortsatt bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar