tisdag 17 april 2012

När man tränat hårt! & Vinter igen!?

Ett av de bästa som följer med när man tränat hårt är att man sedan får en sån bra nattsömn. I natt har jag nog sovit konstant i tio timmar, så skönt! Och riktigt skönt var det att kicka igång veckan med träning!

--------------------------------
Igår kunde man gå med lätta skor på bar asfalt och rensopade gator, vilket gillades mycket. Men idag vaknade Sundsvall upp till det här! Suck, inte mer snö nu. Men inget ont som inte har något gott med sig, för nu syns väl inte allt skräp längs vägkanterna, haha alltid något! =P

Men vad ska man säga? Vinter igen!?
Fårse vad som händer idag. Än så länge har jag sett reprisen på Fråga doktorn, missade nämligen det igår. Men annars finns inga direkta planer idag! Ser nog ut att bli en dag inne i.a.f. Kanske finns det lite papper som som jag skulle behöva få lite ordning på. Så alltid finns det något att göra! Om jag därimot hade haft smör hemma skulle jag nog ha baka något inför helgen. =P  

Önskar er alla en fortsatt fin tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar