lördag 21 april 2012

GRATTIS på 25-årsdagen kl: 22:18!

Får börja med att säga stort GRATTIS till mig själv på 25-årsdagen! Kl: 22:18 är den rätta tiden!
Tror det är första gången som jag vaknar upp helt själv på en födelsedag! Haha, men det har ju också gått bra!

Nu kommer jag bara in såhär fort i halvtid, innan det är dags för festligheter! Som ni kanske försår är det en hel del att fixa med just nu!  Men roligt är det såklart också. Haha, men alltid tror man att man inte ska hinna klart i tid, så visst finns det en hel del stress med idag! Men det är väl en "positiv stress" som det heter!

Så det blir ett kort besök här på bloggen idag! Nu ska jag fortsätta att blåsa upp ballonger! =P
Trots lite halvdåligt väder så är ändå humöret på topp, hihi precis som det ska vara när man har födelsedag!
Jag tror att det iaf skulle bli lite bättre väder till kvällen, och det tackar vi för!

                                                         Ha nu en fortsatt bra dag alla ni!

Kramar från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar