lördag 28 april 2012

En ganska bra lördag på hemmaplan!

Trots att det den här lördagen hittills inte har varit speciellt händelserik för min del, hihi (om man ser det öventyrsmässigt), så är det en ganska bra lördag här på hemmaplan! Ja, för tidigare handlingar kan faktiskt ge positiv utdelning! Oj, vad jag svamlar på. Hihi. ni förstår säkert ingenting! Men jag återkommer om det! Fortsättning följer...

Lite klurande, eller rättare sagt mycket klurande på presenter har jag också hittills ägnat min tid åt idag! =)

--------------------------
Imorgon väntar jag brorsan + mina syskonbarn Ebba och Axel på fika, pappa skulle också göra dem sällskap! Undra vad man skabjuda på då?! Hihi får först kika vad frysen har att erbjuda! Sen är det träning på gymmet som gäller! Och ännu en gång passar jag på att träna medan pappa är och hejar på Giffarna som spelar, så skjuts både dit och hem. Snart är det dags att lösa nytt träningskort också, räcker bara den här månaden ut tror jag! Löser väl ett till halvår då! =P

Måste visa det här fina halsbandet med bokstaven K & en diamant som jag fick när jag fyllde år! =)
Ha en fortsatt fin lördag alla ni! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar