torsdag 26 april 2012

Dagen har mixats rätt bra!

Dimma och duggregn är det som Sundsvall vädermässigt bjudit på idag. Usch, vilket tråkigt väder. På förmiddagen kom mamma och fikade. Och sen på eftermiddagen blev det träning på gymmet. Efter träningen blev det middag på max och därefter lite handling av mat. Köpte också blommor till min blomlåda. Så dagen har mixats rätt bra tycker jag! Det blev i.a.f. 2,5h träning på gymmet. Körde benpressen så svetten sprutade. Riktigt skönt! Och varför inte köra hårt när man ändå är där?!

-------------------------------------------
Tänkte jag skulle visa det jag hittills fotat av de presenter som jag fick när jag fyllde år!
Doftljus, porslinburk, ljusfat...

...grillbestick, Bostadsspelet (ett sällskapsspel), en bok om zonterapi & reflexologi, presentkort på massage, små vita ugnsformar, krok med cupcakemotiv, plåtburk...
...en handväska med rosenmönster, rutiga kortbyxor med skärp från Rut m.fl. Fick också pengar som alltid är bra! =)






Tusen tack igen för allt det fina och för mycket trevliga dagar! =)
Ha en fortsätt bra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar