lördag 10 mars 2012

Tacomys till melodifetivalen!

Ikväll till melodifestivalen ska det laddas upp med tacoz och annat gott tillsammans med Annelie. Riktigt trevligt ska det bli med en hel kväll tillsammans hemma hos mig! Jag har nog aldrig följt melodifestivalen så slaviskt som jag gjort i år, så därför ska man väl inte missa finalen heller. Tänker ni titta?

Och jag måste erkänna att det såklart kommer bli rätt spännande att se vem som vinner nu ikväll och sen får representara Sverige. Men vilket bidrag som det blir kan ingen veta, hihi allt är ju faktiskt möjligt. Men själv skulle jag gärna vilja se Loreen eller Lisa Miskovsky som vinnare. Tror även att de sen skulle ha en chans ute i Europa. Men jag tycker också att Ulrik Munther är bra. Ja, vi får se hur det går. Ikväll så avgörs det!

Ha en fortsatt bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar