fredag 16 mars 2012

En solig fredag! & Taxi eller ej?!

Strålande sol och riktigt varmt, är prognosen från mig idag, hihi. Och det är inte bara fåglarna som hörs sjunga och vissla ute i det fina vädret, även en och annan granne har jag hört komma nynna och vissla på en sång. Så en promenad ute skulle sitta mycket fint nu. Men finns det något värre än att se ouppackade påsar i hallen när solen skiner in få fint?! För dessvärre har jag en hel del saker nu som ska packas upp sen jag var hemma hos mamma några dagar. Så det ser nog inte ut att bli någon promenad förrän kanske lite senare på eftermiddagen.

------------------------
Ikväll ska jag på middag hos Annelie, mycket trevligt! Kan dock inte bestämma mig om jag ska taxi eller inte. Men det skulle såklart vara det mest bekväma och kanske det mest särkraste alternativet. Hihi ja, det blir nog så att jag ringer in en taxi i.a.f. :P

Ha en fortsatt fin fredag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar