lördag 11 februari 2012

Välkomnar den bästa värken!

Garanterad träningsvärk, är det som komma skall efter detta träningspass som jag gjorde på gymmet idag. Dessutom så gick jag dit, och kunde då både få frisk luft och sol under min promenad på si sådär 45min, som det tog mig att komma fram till gymmet. Underbart väder! Körde sen 2,5h, där alla muskler fick det de ville ha! Mycket skönt!

Redan nu känns både axlar och tygg av, och jag välkomnar också andra muskelgrupper att göra anspråk på just träningsvärken. Inte får att det är roligt att ha ont, men man vet då samtidigt att kroppen fått jobba och att träningen gett resultat när det känns av! Och den bästa värken är ju faktiskt träningsvärken!

-----------------------------
Imorgon på förmiddagen åker jag till Umeå sjukhus på återkoll (eller vad man ska kalla det), är hela 6 mån sedan jag var där sist. Annars har det varit var tredje månad som jag åkt dit. Så det känns som det var ett tag sedan jag var där nu. Blir nog inget bloggande imorgon så jag får därför önska er en fortsatt bra helg redan nu.

-----------------------------
Kvällen fortsätter nu med melodifestivalen tillsammans med mamma! Har faktiskt lite bätte koll den här lördagen på vilka som ska vara med. Och Ulriks bidrag ska bli mest spännande att se! Hihi, och till det ska årets första semla ätas. Hembakad såklart! ;) Haha, ja det blir lite syndande såhär efter det hårda träningspasset tidigare idag. Men, men det bjuder jag på! :P

Ha en fortsatt trevlig kväll och helg alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar