tisdag 28 februari 2012

Det jag behöver!

Mycket härligt att kunna ha ett 2,5-timmars gympass avklarat på samvetet. Kan säga att det känns super att min träning har kommit igång rätt bra igen! Två relativt långa gympass i veckan är ju i.a.f. en bra början! Och jag kan bara se de positiva fördelarna som träningen för med sig. Kroppen har dessutom vant sig att få dessa endorfinkickar med jämna mellanrum, så om det gått för lång tid mellan träninspassen skriker hela min kropp efter att få komma till gymmet. Ni som tränar mycket och regelbundet vet vad jag menar.

Belöningen är sedan att få sätta sig en stund i den varma bastun! Och att sedan veta att en god middag väntar slår det mesta, men den lagar sig ofta inte av sig själv. Men den här gången var det en lättlagad kycklingwok som stod på menyn, haha så vilken tur jag hade! ;)

Nu ska jag med gott samvete snart sätta mig i soffan en stund , dricka en kopp te och äta mina advocadomackor!

Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar