fredag 6 januari 2012

Gårdagens sushi/filmkväll! & Ännu en film!

Gårdagens trevliga och goda sushi/filmkväll!


Så roligt att få umgås och göra sushi tillsammans. Sushi är klart en stor favorit, hihi och heller inte bara för min del! Och att göra den själv gör den såklart extra god! Filmen vi såg igår var The Help!

Therese var hemma från London, och jag har inte träffat henne på sådär 5,5år! Så det var kul att nu få träffas och höra vad som hänt i våra respektive liv under den här tiden. Ja, ibland undrar man vart tiden tar vägen!?

Ikväll ska jag se andra filmen av twilight, new moon, som går tv:en. Perfekt att de ska visa den, och dessutom på 1:an så man slipper all denna reklam. Haha, så snart kanske även jag har kommit ikapp med dessa filmer! :)

Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar