lördag 7 januari 2012

12-timmars nattsömn & Fotofixardag!

Oj, vad jag har sovit inatt. Haha, ja länge sedan man sov i sisådär 12 timmar. Men det kanske beror på att nattsömnen inte varit den bästa några nätter nu. Så jag sov väl helt enkelt igen den missade sömnen.

Idag har jag i.a.f. fixat med alla framkallade foton som legat på hög och väntat att få sättas in i fotoalbumet. När formatet dessutom är större än det vanliga formatet som fotoalbumet vill ha, så krävs det mätning och klippning, vilket tar sin lilla tid. Men nu är det klart för den här gången!

Min kamera har nog för det mesta alltid fått vara med! Så riktigt roligt att bläddra och kika vad man har haft för sig de senaste typ 10 åren. Allt från kalas, skolavslutningar, konfirmation, första discot, middagar, fester, student och allt där emellan finns ju där! Och det som tyvärr inte kom med på bild får man försöka minnas ändå! Men känslan av att kunna bläddra i ett riktigt fotoalbum tycker jag är underbar och det får en att minnas lite extra.

P.s. New Moon som jag såg igår var bra. Fast första twilight-filmen var bättre, tyckte i.a.f. jag. Men jag hoppas såklart att jag snart ska få möjlighet att se de andra filmerna som jag inte sett.

Ha en fortsatt bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar