lördag 14 januari 2012

En natt i skräck, fina bilder & En triologi!

Har kikat på bilder på mitt nyfödda och söta lilla syskonbarn. Blev faktiskt väckt imorse om att dessa bilder kunde finnas på min mail. Igår kväll därimot såg jag en riktig skräckfilm One missed call, hette den och den gick på kanal 5. Filmen slutade 00:40. Men trots att klockan var mycket, var jag tvungen att läsa ett kapitel i min bok för att få tankarna på något annat och kunna somna.

Var ett tag sedan jag såg en sån hemsk film. Och sen slutade den som att det hemska inte var över utan det skulle kunna fortsätta och drabba vem som helst av oss. Haha, ja sånna slut ska det vara på skräckfilmer. Men därför blev det som sagt ganska sent igår. Och vad vaknar jag till? jo ett telefonsamtal. Men det samtalet var såklart desto mer uppmuntrande (som tur var). Efter att jag ätit frukost satt jag mig därför vid datorn och kikade på alla fina bilderna!

Min bror med familj bor ju inte här i stan, så det dröja nog ett tag innan jag får se lill-killen på riktigt. Men jag längtar så att få snusa på honom!

--------------------

Har börjat läsa en av Nora Robers böcker som jag fick låna av Gun, blå dahlia heter den, och ingår i en triologi. Har redan läst den andra boken svart ros som också hör till dessa tre böcker. Och jag tyckte den var bra.

Den sista boken av triologin,röd lilja, hittade jag av en ren lyckträff på Erikshjälpen här i somras. Det blir kanske inte riktigt rätt ordning som jag läser dem. Läste ju andra boken först. Men det gör nog inte så mycket. Hihi, men sista boken kommer i.a.f. på rätt plats!

Böckerna handlar om starka och självständiga kvinnor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar