måndag 19 december 2011

Blocketfyndet är hemma!

Ja, nu är mitt blocketfynd på plats! Och nu avslöjar jag vad det är för något, ett vitt litet vitrinskåp från IKEA.

På IKEA har jag flera gånger tittat på det och tänkt att det skulle passa perfekt i mitt större rum. Och nu efter jul hade jag faktiskt tänkt köpa det. Haha, kanske som en julklapp till mig själv. Men av en händelse gick jag in på Blocket och såg att någon sålde just ett sånt vitrinskåp bara en gata ifrån mig, ett vitrinskåp som dessutom var nästan helt oantvänt. Såklart att det var mitt!

Färdigmonterat, hemkört och uppburet enda in med en prislapp på 800 kr är jag riktigt nöjd! Så där tjänade jag tid och några hundralappar! En hel del krångel, som att montera ihop det och ordna transport slapp jag också. Är tacksam!

Just nu är det så mörkt så jag tror att jag väntar med att visa någon bild. Kanske ska jag också ställa in lite saker i det först!

Ha en forsatt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar