torsdag 8 december 2011

Att glädja en granne!

Har nästan precis kommit in efter att ha gått en promenad. Och redan nu börjar det mörkna, så det gäller att ge sig ut i tid om man vill möta lite dagsljus. Träffade på en gammal tant som jag pratade med länge, hejade på fotografen som rastade sin hund och prtade med en karl som skottade snö på sin garageuppfart. Mycket folk i farten denna dag!

På vägen ut tog jag också med mig dagens tidning som jag redan hunnit läst i morse. Tänkte att jag kanske kunde glädja någon granne som inte hade tidningen, genom att stoppa in den i deras brevlåda. Haha, för jag skulle i.a.f. bli jätte glad om jag inte hade tidningen och bara fick den så där plötsligt. Men så mötte jag så lägligt en granne i trappen som mycket tacksamt tog emot den. Nu har jag en vecka kvar tills mina tre veckor med Dagbladet går ut. Och kanske hinner jag glädja flera grannar tills dess! :)

Ikväll väntas bostadsrättsmöte i källarlokalen! Och det kan faktiskt hända att jag går på det!

Ha en fortsatt bra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar