måndag 14 november 2011

Lite farande på olika ställen!

Har tagit prover på vårdcentralen idag. Även ett besök på kyrkogården och Nordljus blev det! Har inte varit på det nya stället i Myre där Nordljus nu ligger, så det var kul att få se hur de ser ut där. Det är mycket mindre än förut och kanske inte riktigt samma härliga känsla som det var förut att gå där i affären, men jag hämtade i.a.f. hem inspiration även nu. Haha, och det håller jag som mest på med att försöka förverkla här hemma hos mamma nu! Och på kyrkogården var det som vanligt helt dött. Men jag gillar den stilla stämningen som oftast råder där på kyrkogården, det liksom inviger en i ett lugn och eftertanke...

Sen åkte, pappa, mamma och jag och tittade på den nya bron som de håller på att bygga över Ljungan. Den bron som väcker mig strax efter 07:00 varje vardagmorgon när jag sover hos mamma. Det är när de slår när pålarna i marken som det låter donk, donk som en puls. Man kan inte tänka sig hur allt kommer se ut när det är kart med nya E4:an. Helt annorlunda kommer det ju bli med rondeller, broar mm. Ja, riktigt spännande!

Efter lite farande på olika ställen köpte vi med oss fika och fikade här hemma hos mamma med weinerkamrar, lussebullar och kaffe! :)


Ha en fortsatt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar