fredag 11 november 2011

Idag 111111 kl:11:11!

Ni har väl inte missat att det är den datumet 11/11-2011 idag!? På radion uppmanades man att ta ögonblicksbilder kl:11:11. Vilket jag slog fasta på och gjorde!

Utsikt från mitt fönster idag kl:11:11... I mitt fönster...
På eftermiddagen idag gick jag en promenad på ungefär en timme. Det är rätt kyligt och frostit på vägarna nu. Och jag som tagit på mig mina sommarskor fick därför gå lite försiktigt. Men solen har lyst från en klarblå himmel så det var tur att i.a.f. den kunde värma lite! Efter lite lunch besökte jag loppisen här i huset brevid. Men jag fyndade inget!

Ögonblick från gårdagens 2-årskalas!Imorgon när det är lördag väntas tandläkarn för mig. Och det är över tre år sedan jag var dit sist. Så jag hoppas att det kommer gå bra...


Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar