söndag 6 november 2011

Fullt schema på två dagar!

Jag har haft en kanonhelg och ganska fullt upp. Ja, fullt schema de här två dagarna kan man verkligen säga! Så det dåliga vädret har jag nästan inte ägnat en endaste tanke åt då, skönt, skönt...

Igår var först mamma här och jag bjöd på fika och middag. Riktigt mysigt. Sen var jag till Emelie och hjälpt henne att baka till hennes sons 2-årskalas! Det blev rätt sent haha, så det hela slutade med att jag sov över på deras soffa! Och idag var det bara hem, duscha, byta om, ta några tabletter och sen åka iväg till Birsta. Vi var där några timmar och hade det riktigt trevligt! Men den affären som jag hade tänkt att jag helst ville till, hann vi inte med. Så därför hoppas jag att jag kan göra en snabb vända dit imorgon efter läkarbesök, prover och apotek.


Sen har jag också varit på bio med Petra idag! Bjöd henne först på middag här hemma hos mig. Trevligt, trevligt! Sen såg vi One day med Anne Hathaway och Jim Sturgess i huvudrollerna.

Kan säga att det är en film där alla ens känslor får chans att komma till skott. Och det var verkligen en tankvärd, fin romantisk film. Men samtidigt var den mycket tragisk och hemsk. Så skippa maskaran eller använd vattenfast! ;) För inget öga var torrt efter att bion var slut...

Hoppas att ni också har haft en lika bra helg som jag!
Men nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon väntas en mycket tidig morgon för mig!


Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar