tisdag 25 oktober 2011

Premiäröppning!

Idag har Emelie och jag varit på premiäröppningen av DollarStore här i Sundsvall. Mycket folk var det redan strax efter klockan 10:00 när vi var där (de öppnade 08:00). Men jag tror nog att det blev värre rusch mitt på dagen och kanske nu i kväll.

Visst kanske det ibland känns jobbigt att åka iväg flera timmar och bara handla, trängas och stå i kö. Det känns nog jobbigt för alla ibland. Men jag tycker om att shoppa och då underlättar det såklart en hel del. Och jag ser dessutom dessa shoppingrunder förenat med både nytta och nöje. Det blir ju en hel del traskande och körande och styrande med shoppingvagnen som snart blir ganska tung, vilket är bara bra för mina ben och övriga kropp som får träna. Dessutom är det ju riktigt roligt att shoppa när man har trevligt sällskap som gör att timmarna bara försvinner iväg!

En hushålls-pappershållare (som jag letat efter länge), en glasburk att ha pasta i, en vit filt, strumpor, toalettpapper, sköljmedel, skurmedel och disktrasor var något av det som fick följa med hem idag. Ganska mycket av det jag köpte var faktiskt nödvändiga saker. Haha, så nu har jag t.ex. laddat med toalettpapper enda fram till jul skulle jag tro. Efter allt handlande mötte vi upp Rickard i stan och åt lunch på Tant Anki & Fröken Sara. Mycket trevligt!

Nu i eftermiddag har det blivit lek med Sixten och god middag. Det har verkligen varit en super härlig och trevlig dag! Tack så mycket! :)

En kortis och gårdagen:Efter prover och ADHD-utredning (ska berätta mer om det sen), så slutade dagen med en trevlig och god middag hos Petra och Björn.


Kram från Karin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar