onsdag 26 oktober 2011

Missvisande svar?

Fick precis reda på att jag hade en sänka på 45 (normalt värde på sänkan ca 10). Men annars var proverna bra så min läkare misstänkte nästan att det var ett missvisande svar på det värdet. Nya prover till veckan tyckte hon för att kolla upp det. Men jag sa att jag mådde ju bra och därför skjöt jag upp provtagningen en vecka till. Det är konstigt att man för det mesta ska få ett negativt besked när man känner sig relativt pigg och tillfredställd. Men som sagt det är inget att lägga någon större fokus på så länge jag känner mig bra! Och det har man lärt sig vid det här laget...

--------------------------------
Men vilket grått och dimmigt väder det har varit idag. Och fortfarande är det som om en vit mjölk lagt sig ute. Nästan så att man tycker det är snö på gång. Jag har därför hållt mig inne och bakat muffins, lyssnat på radio och läst. En rätt så mysig innedag!

Ha nu en fortsatt bra dag alla ni! Och ta inte åt er av ett negativt besked, som ni inte ens vet säkert är sant...

Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar