tisdag 20 september 2011

Gårdagens gympass!

Vaknar upp till en underbar morgon och minns gårdagens gympass med stor glädje! En riktigt skön känsla i hela kroppen. Jo, lite träningsvärk känns ju av, och om jag får gissa så kommer nog mer av den imorgon. Men så finns det ingen bättre värk, än just träningsvärken!

Och jag körde faktiskt på ganska bra igår om jag får säga det själv. Jag är riktigt nöjd, trots att jag nästan höll på att bli kvar på en av maskinerna innan jag kom på hur jag skulle kunna ta mig därifrån! Haha, kändes inte så kul men det var bara att försöka hålla lugnet, räkna till tio och göra ett nytt försök. Och tillslut kom jag på hur jag brukar göra. Det blir lätt så när jag inte varit på gymmet på ett bra tag (över ett år), dessutom hade de möblerat om lite sen sist. Men nästa gång har jag allt färskt i minnet och då kommer det också gå bättre!

Träningen igår bestod av bl.a. 40 min crosstrainer, därefter rygg, axlar, armar, bröst, mage, vader, lår. Provade också benpressen på 40 kg och det gick ju bra. Men jag får öka den sen efter att jag kommit igång mer med träningen. Haha, ja hela paketet fick sig nog en omgång på hela tre timmar. Men jag vet samtidigt med mig själv att jag är dålig på att dela upp träningen och bara köra några muskelgrupper per pass. Kan eller vill liksom inte sluta när jag börjat. Det är ju så roligt! När jag var hemma igen var klockan över 21:00. Åt lite, duschade och la mig sedan på spikmattan! En mycket bra kväll! Hoppas på mer träning nu i veckan....

Ska även ta blodprover den här veckan så jag får se vilken dag jag ska kunna ta mig dit för att göra det. Men idag ser det nog ut att bli ganska lugnt med sånna aktiviteter.



Kram från Karin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar