torsdag 22 september 2011

Fortsatt regn & rusk!

Har varit och tagit blodprover på vårdcentralen i Kvissleby idag. Och jag träffade på en som jag lärde känna när jag var på rehab i Härnösand. Vi har gått på samma skola förut men då kände vi inte alls varandra mer än till utseende kanske. Så lite konstigt att kan tyckas att vi nästan samtidigt av olika skäl hamnade just där på rehab i Härnösand. Riktigt kul att träffas idag!

På ICA-Nivrena inhandlades en färsk lax så nu har jag och mamma ätit lax i ugnen, potatis och sås. Så gott! En sväng in på Röda Korset resulterade i fyra pocketböcker för 2 kr st. Haha, så nu har jag en hel del höstläsning!

Som vanligt är det lite pyssel som gäller hos mamma, vilket passar bra i det regninga vädret. Hihi, har bl.a hittat några koftor som jag ska ta hem till mig! Men en måste jag fixa till lite innan jag kan använda den. Och kanske blir det något nytt kuddöverdrag till min soffa. Ikväll blir det att titta på Leila!

Hoppas att ni också kan hitta på att göra något i det tråkiga vädret! På så sätt glömmer man ju bort allt regn och rusk för ett tag , och det kan i. st. bli riktigt mysigt inne! :)


Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar