tisdag 6 september 2011

Erfaren dam & Skåpet på väg!!!

Vaknade före sju imorse och kände mig rätt utvilad...Det var kanske gårdagens friska luft på landet som gav mig den goda nattsömnen. Handling av mat, prover och läkarbesök är det som dagen har bjudit på hittills. Hon som tog proverna på mig hade varit med förut syntes det. En smidig och effektiv lite äldre dam. Hon utstrålade erfaren helt enkelt. Så fort gick det med proverna! Pappa skjutsade mig idag, tusen tack för det!


Och nu ringde pappa precis och sa att han och min farbror skulle komma till mig med skåpet reda ikväll. Alltså mammas skåp, som jag ska ha i mitt kök. Och gissa hur glad jag är över det! Haha, jo JÄTTEGLAD!

Jag har nämligen tänkt ut att det här skåpet blir inte bara fint utan även mycket praktiskt att ha i mitt kök. Självklart visar jag sen hur fint det blev.




Kram från Karin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar