lördag 17 september 2011

Äntligen sol! =)

Äntligen kom solen tillbaka! Efter att ha varit frånvarande alldeles för många dagar, kanske veckor. Ja, hur länge sedan var det en sån här fin dag?

Jag gick en promenad i det fina vädret. Man är ju beroende av solljus och det verkar som om det ha varit rätt sparsamt med det på ett bra tag nu. Så en drygt timmes intag av sol behövdes kan jag säga. Trots den näst intill molnfria himlen kändes det något kyligt, men mycket friskt i luften. Efter att jag gått ett tag fick jag dock upp värmen i kroppen och kylan var som bortblåst. Jag tror att den friska och något kyliga luften beror på att hösten börjar göra sig känd nu. Men riktigt skönt var det! Ja, tänk om det kunde få vara sånna här fina höstdagar varje dag! :)

En helt annan energi infinner sig ju när det är fint väder! Haha, får se nu vad jag ska använda energin till som jag samlade på mig idag?

Måste bara visa den fina sarongen + tesmakerna som Rubiela köpt till mig i Turkiet. Och nu kan jag smaksätta mitt te på tolv olika vis med bl.a. granatäpple, kiwi, apelsin, jordgubb och banan. Spännade, spännande...Och ännu en gång, mycket tack! :)

Ha en fortsatt fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar