onsdag 24 augusti 2011

Vita orkidéer!

Kunde inte hålla mig, och ringde därför till ICA i förmiddags och frågade om de hade fått in några orkidéer. De hade de och vi åkte dit med det samma. Kände mig nästan som en gammal tant som jagade för att få det bästa, men men vad gör man inte för det eller den man älskar?! Och två fina, tvåstänglade, vita orkidéer är nu mina. Har ju redan en rosalila som jag tycker jättemycket om och att blanda upp den med vita har varit min tanke hela tiden! Hihi, så jag har ju verkligen längtat efter flera orkidéer!

-----------------

Jag är fortfarande kvar hemma hos mamma. Sov som en klubbad säl inatt, vilket var skönt. Resan till och från Umeå med blodprover och allt som varit kändes nog av. Eller det kändes av kan jag säga.

Har som vanligt suttit på balkongen och haft det skönt. Och till middag åt vi köttfärslimpan med morötter i, och till det potatis och lingonsylt. Ikväll är det Fångarna på fortet och Leila bakar i Frankrike som vi ska se. Leila går på tv4+, hmm och den kanalen får jag inte in hemma. Därför är det bra att jag kan få se Leila här. Haha, så även det är en mycket viktig anledning till varför jag stannar kvar här hos mamma...




Kram från Karin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar