måndag 15 augusti 2011

Sugen på färg i allt det gråa!

Såg ett gult löv singla ner (eller hur man nu säger) förut från ett träd här utanför, redan höst?
Blev sådär jättesugen nu på att måla en tavla med mycket färg! Det är grått och mulet ute och då skulle det vara extra mysigt, att för en stund få riktigt frossa i färg. Men dessvärre hittar jag inte min tavelduk som jag tänkte måla på. Trodde jag fick med den från mamma igår men nu kan jag inte hitta den. Hmm, typiskt nu när inspirationen befinner sig på topp. Får väl försöka vara kreativ på något annat sätt då. Får kanske göra ett provexemplar till min riktiga tavla.

---------------------

Nu har i.a.f. läkarbesöken i Umeå ordnat sig till det bästa. Ringde idag igen för att försöka ändra tiden. Och det gick! Nu behöver jag bara åka upp en gång och klara av båda besöken på samma dag, riktigt skönt. Skulle också träffa min underbara kurator, och om jag räknar med det besöket blir det hela tre besök den dagen! Men det känns bara bra att det flyter på så.

--------------

Och idag är det min kusins sambo Marias födelsedag! Mycket GRATTIS på din födelsedag!!! =D

Kram från Karin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar