onsdag 1 juni 2011

Sommarmånad & Vilken bok!

1 juni och sommarmånad! Hur härligt låter inte det? Men än så länge har det härliga sommarvädret inte synts till. Hoppas på bättre väder snart!

Igår kväll var det i.a.f. ett åskväder som heter duga. Det blixtrade, störtregnade, dundrade och small så jag trodde att nu slog blixten ner här i närheten. Åska hör ju sommaren till så det kanske var ett gott tecken med detta åskväder igår.

Fick bostadsrättsföreningens sammanställning av årsredovisningen i brevlådan idag. Underbart! Nu vet jag vad fastighetsbeteckningen är och kan därmed fylla i den i blanketten för adressändra. En fråga mindre som sagt så snart ska jag väl kunna skicka in papprena.
-----------------

Annars har jag ägnat dagen till att sträckläsa boken "Eldfångaren" av Nocholas Evans, haha och en paus för dammsugning. Vilken bok måste jag säga. Det är inte många böcker som fått mig till tårar men den här har dessutom lyckats med det flera gånger. Spännande, gripande, djup, kärleksfull, ja allt har denna boks handling. Jag har svårt att lägga ifrån mig den, utan vill läsa hela tiden för att få reda på vad som ska hända. Och jag lovar att jag ska dela med mig av handlingen sen när jag läst ut den!

Imorgon kommer Hanna hit och äter lunch och det ska bli mycket trevligt!

Ha en fortsatt bra onsdags kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar