torsdag 23 juni 2011

Man tager det man haver!

Verkar tyvärr som det fina vädret inte vill infinna sig. Hmm, och imorgon som det är det midsommar. Det är ju den dag på året som i stort sätt hela svenska folket är beroende av vädret. För det är ju oftast en dag med utomhusaktiviteter och lättklädda sommarkläder! Kanske kan vi som firar längst södra norrlandskusten få något bättre väder men troligen lurar regnet runt hörnet...Men som sagt vi hoppas på det bästa!

Ska vara på plats redan kl:12:00 imorgon, och det tar även en stund att åka dit. Så ikväll när jag går och lägger mig ska jag försöka rulla upp håret med hårnålar. Vet inte hur det kommer lyckas men om det går som jag vill kommer jag kunna släppa ut fina lockar imorgon. Har mina pappiljotter hos mamma, så man tager det man haver...

Måste också kika på hur jag ska vara klädd imorgon. Ska ju ha min klänning och ev, en röd kort kofta till. Men största bekymret är vilka skor som jag ska ha. Kan ju som sagt inte ha vilka som helst. Och jag vet inte om det blir så snyggt med mina svarta ecco skor till. Men, men vad gör man? det ska ju kännas bekvämt också...

Oj, nu har man visst sånna här detaljbekymmer som man hakar upp sig på, som att ens outfit ska se bra ut. Så ens (i.a.f. mina) bekymmer varierar, ibland handlar det bara om att försöka överleva från ena dagen till den andra, och just nu är det stilen på skona som bekymrar. Haha, men jag föredrar såklart att ha bekymmer för någon detalj i outfiten än att kämpa för livet!

---------------------

Hoppas och tror inte att mitt syskonbarn Julia läser här så jag vågar visa hur hennes Grattis-kort blev! Idag är det hennes rätta födelsedag men vi kommer gratulera hennes 8-årsdag på söndag! :)

Lite coolt blev det i.a.f.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar