tisdag 3 maj 2011

Ännu en kall dag!

Ännu en dag som är kall. Efter prover på vårdcentralen och blodpudding med lingonsylt, har jag mest suttit uppkrupen i soffan och läst. Helena var förbi en stund och vi drack lite värmande HöbbaBubba te. Om jag hade varit i min lägenhet nu hade jag garanterat inte behövt frysa för där är det varmt. Är ju lite annat att bo i hus, eller radhus som jag bor i då. Men, men med tjockstrumpor och fliströja ska man väl kunna härda ut våren också. Den värsta kylan är som sagt över och en härlig årstid väntar. Snart sitter man väl och klagar över den tryckande värmen i.st. Så typiskt svenskt.

------------------

Skickade iväg ett mail till min sjukgymnast. Kanske kan jag få träffa henne till veckan. Det var ju ett bra tag sedan nu. Förhoppningsvis kan hon ge mig lite pepp till träningen. Usch, inte kul att träna när man inte får gå på gymmet. För träna bör jag, annars dör jag. Ja, nästan så illa känns det faktiskt...Så här softig har jag nog aldrig varit i hela mitt liv...
När jag flyttar blir det i.a.f. trappträning. Visst kan jag göra det här hemma nu också, men då blir det ett nödvändigt ont. För hur ska jag annars kunna ta mig till tvättstugan t.ex.?! Det kommer bli bra det där...

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar