tisdag 26 april 2011

Solen har tagit paus!

Hela påsken har bjudit på helt underbart väder. Vilket har varit jätte skönt och trevligt när man firat födelsedag också! Idag har solen tagit pause och det är i.st. regn i luften. Men jag hoppas såklart att det bara är tillfälligt. Hade hoppats på att jag skulle kunna ha en bjudning för några av mina vänner i lägenheten här under påskhelgen, men jobb, förkylningar, resor och bortbjudningar satte stopp för det. Vi får se när det passar bättre!

Sånna här dagar efter födelsedagskalas med kakor och bullar, hihi är det kak-och bull efterfest som gäller! Hade inte bakat så där jättemycket ändå, kanske sju sorter allt som allt och då både kakor, bullar och muffinsar inräknade. Inga överdrivna stora satser av varje gjorde jag heller. Så det som är över känns inte det minsta jobbigt att fika upp!

------------------

Gardinerna som jag köpte på Indiska ska jag i.a.f. lämna tillbaka nu. Har fått låna ett par vita gardiner av mamma som passade perfekt. Nu längtar jag verkligen efter min säng så jag kan flytta in på riktigt. Hoppas att den kommer till veckan!

-----------------

Imorgon åker jag till Umeå på koll. Och kommer hem igen på torsdag. Nu är det lite packning som gäller!


Så här ser mitt boende på patienthotellet Björken ut!



Vi hörs om någon dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar