torsdag 7 april 2011

Regn & Gardinbestyr!

Varför ska det regna när jag vill putsa fönstren och sätta upp fina vårgardiner? Väderprognosen spådde om bättre väder till helgen, så förhoppningsvis kanske jag kan göra det då. Men nu är det inte så att jag har köpt några nya vårgardiner, inte än och kanske blir det så att jag börjar med några som jag redan har sen förut.

I köket hade jag velat ha en hissgardin i.a.f. och det har jag inte. Får väl börja med något annat som sagt. Men långa ljusa gardiner i det större rummet, ska jag nog troligen kunna hitta här hemma. Det är ett bestyr det där med gardiner. Hihi, men samtidigt rätt roligt också!

Vad ska den här dagen bjuda på då? Grått och regnigt väder är det ute. Men det kanske är bra att det regnar så snön försvinner. Bättre det än mer snö i.a.f. Man får försöka se det positiva!

En kopp kaffe och några nybakta kakor kanske sätter fart på inspirationen. Men någon fika på balkongen blir det tyvärr inte idag...Möjligtvis en sväng till apoteket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar