måndag 11 april 2011

Härligt med solen!

Hej hopp, vilken underbara dag! Solen har lyst hela dagen och jag och mamma har suttit på balkongen och lapat sol och fikat! Härligt, härligt...Stundtals kommer det dock moln men solen är tillbaka lika fort igen. Krokusen blommar i trädgården och rätt som det är får man skrämma bort rådjuren som stryker sig farligt nära de fina blommorna...

Utsikten från balkongen
Jag har varit till förrådet och hämtat rester från golvplastmattor som blev över när vi lade in det här nere för många, många år sedan. Hihi, den som spar han har. Jag tänkte klippa till dessa i lagom storlek och ha under diskbänken och i en av garderoberna i lägenheten så det flir fräscht!

--------------

Såg med raklamen som kom idag att jag nog måste ta en sväng ut till Birsta den här veckan, för att bl.a. inhandla ett duschdraperi och en dammsugare! Det får nog bli till helgen kanske! Men jag hoppas dock på flera färgalternativ på dammsugarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar