fredag 1 april 2011

Förbereder flyttlasset!

"April, april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!" Tänk att det redan är första april, den andra vårmånaden! Härligt, härligt...
Har inte blivit lurad idag och har inte lurat någon heller, hihi inte hittills i.a.f...

----------------

Igår kunde pappa lyckligtvis komma hem med fyra nyinköpta kökstolar från IKEA! Gissa om jag blev både lättad och glad över det! De platta paketen + en massa annat ska jag nu ta med mig imorgon då flyttlasset går. Det ser ut som det i.a.f. ska bli uppehåll i vädret imorgon, vilket är bra när släpvagnen ska köras!

Har packat om mina flytta-hemifrån-lådor för att det ska gå så bra som möjligt att bära. Det mesta i möbelväg verkar vara fixat nu. Det ska vara sängen då som jag fortfarande inte har bestämt mig för....

En till strykning med målarfärg har jag gjort på pinnstolen. Känner nästan inte igen den nu efter den blev målad! En klar förbättring! Tar väl med den stolen imorgon!

---------------

Nej, nu måste jag fortsätta att förbereda inför flyttlasset!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar